FAQ

Nejčastěji se ptáte...

 

Někdy si nejsme jisti, proto aby jste se nemuseli ptát ať už telefonicky nebo mailem je tady FAQ.

Co Vás nejvíce zajímá, na co se ptáte nejčastěji:

Proč Prodejcaje.cz nevyužívá platební bránu pro okamžitou platbu poté co zákazník doplní objednávkou, to co mu chybí.

Věrní zákazníci Prodejcaje.cz většinou platí bankovním převodem a to až po 7 dnech ode dne doručení zásilky. Mají tak čas si v klidu vychutnat své oblíbené čaje, platí až když, je mají doma.

Platí to pro všechny?

U Nového zákazníka Prodejcaje.cz není tato možnost akceptována. Tak jako neznáte při 1 objednávce internetový obchod s kvalitními  čaji Vy, stejně tak neznáme my Vás. Je třeba si vybudouvat vzájemnou důvěru. Najdou se stále obchody, které mají problémy s doručením. Proto je i tato obezřetnost na místě. Nový zákazník ve většině případech při 1 objednávce volí variantu platby Na Dobírku.

Není to tak vždy!

Mnoho čajopíjců zadává příkaz k úhradě v momentě kdy dostanou do mailu avízo, že byla objednávka předána do přepravy. Platí tedy ještě před dodáním objednávky.

PROČ? 

Obchod již znají, čaje doplňují pravidelně, dobře vědí, že objednávka je skutečně již na cestě.

Fakturační údaje pro zaplacení objednávky přímo do mailu.

Vzhledem k tomu, že šetřit lesy je dobré, přechází Prodejcaje.cz na elektronickou fakturaci. 

Co to přesně znamená? Po tom co je Vaše objednávka vyřízena, najdete během chvíle ve svém mailu fakturu, pro bezproblémové zaplacení objednávky, kde najdete číslo účtu / variabilní symbol / částku k úhradě / splatnost.

Proto tištěnou fakturu již ve své zásilce nehledejte.

Má to pro mě nějakou výhodu?

Bezesporu. S přechodem na elektronickou fakturaci máte okamžitý přehled nad fakturovanou částkou, kdykoliv když se podíváte do své mailové schránky. Případně si můžete fakturu stáhnou přímo do svého počítače.

Co když platím na Dobírku?

V případě, že je platba na Dobírku, pro Váš přehled najdete fakturu také v mailu, jen s tím rozdílem, že nic převodem, bezhotovostně neplatíte. Platíte při převzetí.

A co, když si fakturu v elektronické podobě chci vytisknout a nemám kde?

V takovém případě, pokud v objednávce do připomínek napíšete chci zaslat fakturu v tištěné podobě, Vám bude přibalena v papírové podobě.

 

 

Přihlášení

Tato stránka používá cookies. Vice info