FAQ

Někdy si nejsme jisti, proto je tady FAQ.

Co Vás nejvíce zajímá, na co se ptáte nejčastěji:

Proč využíváme platební bránu pro okamžitou platbu ?

Mnoho zákazníků e-shopu dnes využívá on-line platbu. Je to rychlá, bezpečná platba již v průběhu objednávky. V případech kdy zákazník narazí na nepoctivého prodejce, který za své služby přijímá platby a zboží nedodá, je to také nejsnažší způsob jak o své peníze nepřijít. V součinosti se svojí bankou je možné peníze získat zpět.
V druhém případě zákazníci platí bankovním převodem a to až po 7 dnech ode dne doručení zásilky. Mají tak čas si v klidu vychutnat své oblíbené čaje, platí až když, je mají doma.

Je možné při první objednávce platit převodem později?

U nového zákazníka Prodejcaje.cz není tato možnost akceptována. Tak jako neznáte při 1 objednávce internetový obchod s kvalitními čaji Vy, stejně tak neznáme my Vás. Je třeba si vybudouvat vzájemnou důvěru. Najdou se stále obchody, které mají problémy s doručením. Proto je i tato obezřetnost na místě. Nový zákazník ve většině případech při 1 objednávce volí variantu platby Na Dobírku.

Není to tak vždy!

Mnoho čajopíjců zadává příkaz k úhradě v momentě kdy dostanou do mailu avízo, že byla objednávka předána do přepravy. Platí tedy ještě před dodáním objednávky.

Proč?

Již DOBŘE nás znají, čaje doplňují pravidelně, dobře vědí, že objednávka od nás je skutečně již na cestě.
Fakturační údaje pro zaplacení objednávky převodem posíláme také přímo do mailu.
Pro Vás lepší přehled, vždy s odesláním balíčku posíláme také info pro platbu v elektronické podobě na váš mail.

Co to přesně znamená?

Po tom co je Vaše objednávka vyřízena, při platbě převodem najdete během chvíle ve svém mailu fakturu, pro bezproblémové zaplacení objednávky, kde najdete číslo účtu / variabilní symbol / částku k úhradě / splatnost.

Má to pro mě nějakou výhodu?

Bezesporu. S přechodem na elektronickou fakturaci máte okamžitý přehled nad fakturovanou částkou, kdykoliv když se podíváte do své mailové schránky. Případně si můžete fakturu stáhnou přímo do svého počítače.

Co když platím na Dobírku?

V případě, že je platba na Dobírku, pro Váš přehled najdete fakturu také v mailu, jen s tím rozdílem, že nic převodem, bezhotovostně neplatíte. Platíte při převzetí.

A co, když si fakturu v elektronické podobě chci vytisknout a nemám kde?

Tištěnou fakturu najdete také ve svém balíčku po rozbalení.

 

Přihlášení

Tato stránka používá cookies. Vice info