Jednou z nejčastějších otázek na které se ptáte je, jakým způsobem je možné produkty objednávat.
Objednávat s registrací nebo bez?
Každý slušný, seriózní internetový obchod by měl svým potencionálním zákazníkům dát volbu výběru. Každý by měl mít od samého začátku, kdy si teprve buduje důvěru se svým expertem v té dané oblasti, možnost si vybrat jakým způsobem provede objednávku. Tedy mít možnost nakupovat bez registrace i s registrací.
Mám se nakupování s registrací bát?
Při nakupování na Prodejcaje.cz s registrací se rozhodně není třeba ničeho bát. Registrace je vhodná především pro Ty, kteří chtějí mít přehled nad tím co již v e-shopu bylo v minulosti nakoupeno. Spolehlivé, fungující e-shopy používají přímý kontakt na své fanoušky l zákazníky pro aktuální nabídky o které registrovaní nepříjdou. Ale vždy se musíme ve firmě pousmát, když v tisku v médiích proběhne zpráva, že si lidé objednali přes internet, za zboží, produkt předem zaplatili a nic jim nepřišlo a o své peníze přišli. Je to samozřejmně pro obchody, které fungují bezproblémově špatná reklama. V seriózním obchodě se, ale ničeho takového bát nemusíte. Prodejcaje.cz je na trhu již od roku 2002, objednávky jsou vyřizovány do 3 dnů, v mnoha případech již druhý den.
Jak poznám spolehlivý internetový obchod?
Prověřený internetový obchod o sobě vždy uvádí pravdivé informace. Kdo obchod provozuje, adresu, kontaktní telefón, IČO. Né jen číslo účtu kam se mají platby posílat nebo nic neříkající telefon s neznámou předvolbou. V samém začátku nelze přesně říci, zda informace, které internetový obchod na svých stránkách uvádí, jsou zárukou toho, že Vám objednané zboží, produkt příjde. Pokud v internetovém obchodě nakupujete poprvé, nemáte o daném obchodě referenci, nejste si ještě úplně jistí, i přes to, že obchod splňuje všechny podmínky výše, nakupujte při první objednávce na Dobírku s platbou při převzetí. Pokud jsem u první objednávky spokojený, není důvod se při příštích nákupech bát.
Jak je to s údaji, které o sobě poskytnu?
Údaje, které o sobě poskytujete internetovým obchodům slouží výhradně pro komunikaci se zákazníky. Jsou případy, kdy je třeba objednávku například doladit, kdy je třeba si telefonicky domluvit den, čas předání v lokalitě kde jsou čaje dodávány přímo domů. (Tato služba je nabízena zákazníkům na Dobříši). Tyto údaje jsou pro bezproblémové fungování obchodu důležité a nezbytné. Každá poctivě vybudovaná databáze kontaktů, je učinná pouze pokud ji využívá internetový obchod, který kontakty získal pro komunikaci se svýmy zákazníky. Tyto interní informace, které nám pro spolehlivé vyřízení objednávky sdělujete, jsou i u nás v souladu s GDPR.
Co mi přinese nákup s registrací?
Internetové obchody nabízejí svým registrovaným zákazníkům l fanouškům vždy něco více než neregistrovaným zákazníkům. Je to pochopitelné a mělo by to tak být. Pokud nakupujete s registrací, dáváte tím najevo svůj skutečný zájem, očakáváte, že budete mít informace z první ruky, chcete být vždy informováni o připravovaných novinkách, zajímavostech v té dané obasti, která Vás zajímá, o slevách, výprodejích, radách. Díky tomu máte možnost své oblíbené produkty nebo věci na které jste si zvykly, pořídit za zajímavější ceny. A nic Vám neuteče. Víte od koho Vám informační maily přichází, proto nemáte důvod maily mazat bez přečtení. Neregistrovaní zákazníci takové možnosti nemají. I k nám na naše firemní maily příchází denně mnoho mailů, dnes už jsou to maily na které se těšíme.